Alla inlägg under mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 5 mars 2009 17:41

                                                  Hej!!!


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om så det kommer nog bli lite små saker,ibland kan det vara ganska svårt att komma på vad man ska skriva!föresten ska jag äta snart och sen ska jag på dans(jag dansar två gånger i veckan)så det här inlägget kanske inte blir så jätte långt.Nu kommer det en fråga till er som läser  min blogg:varför skriver ni inga komentarer???hur som helst så kan ni väl skriva några fler komentarer!och snart fyller jag år,tio!måste sluta nu,ses!

Av Elsa Östfeldt - 5 mars 2009 17:34

                                                 Hej!!!


Nu kommer jag att skriva några tips olika hemsidor,här kommer dem!





Ja,det var nog allt men jag kommer att skriva ett inlägg till nu!


Av Elsa Östfeldt - 4 mars 2009 19:39

                                                Hej!!!


nu har jag inget att göra så jag bestämde mig för att skriva lite på bloggen i stället för att göra läxan,det var ju inte precis något svårt val för jag fattar inte vad man ska göra men det var inte det jag skulle skriva om utan jag tänkte först och främst skriva grej till alla er som inte har blogg och här kommer det!


jo det är så här att det är jätte roligt läsa andras bloggar och det tycker säket ni också men har ni nånsin tänkt på att om det inte finns några som skriver bloggar så kanman ju inte heller läsa bloggar och jag tycker att det är minst lika roligt att skriva på sin egen blogg som att läsa någon annans och jag vet en sak som nästan är ännu roligare än att läsa och skriva bloggar ovh det är att få komentarer!det kanske inte låter så roligt men det är det faktist!men nu få det räcka,skriver mer sen!

Av Elsa Östfeldt - 4 mars 2009 19:20

                                  Hej alla bloggläsare<3!!!


Det var ganska länge sedan jag skrev på min blogg nu och det är för att jag var i Trysil på sportlovet och sedan lämnade min pappa in datorn hos någon kille som skulle fixa den och sen så tog det typ två veckor innan vi fick tillbaka den och då gick det inte att gå in på internet och efter typ tre dagar så lämnade pappa in den hos den där killen som fixade den och vi fick tiollbaka den idag och nu sitter jag framför datan.Nu ska jag berätta lite om hur det var på mitt sportlov,här kommer det!



På mitt sportlov var jag i Trysil som ni kanske vet och jag var där med min familj och mina kusiner.Det var jätte mycket snö typ en halv meter,fast det  var ju inte lika mycket snö som förra året för så var det ju typ nästan två meter!På dagarna var vi i skidbacken och på kvällarna satt vi inne och mös eller spleade något spel och sånt.Det var ganska trångt,vi var ju faktist tio personer som bodde i en ganska liten stuga men det gick bra ändå.Det jobbigaste på hela resan var nog att åka dit för dte tog så himla lång tid,nästan tio timmar fast det egntligen bara ska ta typ sju men vi stannade i en bilkö och stod stil i typ en timme och det vare super jobbigt!!!Men det var verkligen skönt när vi kom fram och fick sträcka lite på bene och så,men dte var lite konstigt tyker jag för det kändes som om dte tog typ hundrafemtioelva timmar at åka dit men typ bar sjuttio timmar att åka hem!men det brukar oftast kännas så i alla fall för mig.Men nu får det räcka,skriver mer sen!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards