Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 20 mars 2009 14:41

                                       Hejsan hoppsan!!!


Nu kommer jag skriva några olika sätt man kan säga hej på och sen kan väl ni skriva en komentar om vilket sätt ni tycker jag ska använda lite ,här kommer det!!!


  • hej
  • hejsan
  • hejsan på dejsan
  • hejsan hoppsan
  • tja
  • tjabba
  • tjena
  • tjenare
  • hallå
  • hallojsan
  • halloj
  • tjo
  • tjobre
  • ola´(det är på spanska om du inte viste det)
  • goddag
  • tjohej
  • hej på dej
  • tjohejsan

  Jaa,det var alla jag kom på men om ni kommer på några fler så kan ni väl skicka en komentar om det men nu får det här inlägget vara slut men jag kommer skriva mer sen!!!


Av Elsa Östfeldt - 20 mars 2009 14:40

                                          Hejsan!!!

Jag hoppas ni mår bra där hemma för det gör inte jag!!!Jag är super förkyld och kan knappt andas genom näsan och dessutom har jag hur ont i halsen som helst och så är jag VÄLDIGT hes och dessutom på onsdagen den 25/3 ska jag uppträda på fröshowen med min kör och jag tror att det kanske inte blir ett så där jätte bra uppträdande om min hals inte blir bättre snart för det låter ju inte så bra när man sjunger och är jätte hes liksom,hehe.Men nu kommer jag inte på något mer men jag skriver mer sen,lovar!!!


Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards