Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 14 mars 2009 15:08

                                        hejsan<3!!!


Nu kommer det några bilder på roliga och söta djur!!!









 




























                  Jaa,det var nog allt men jag skriver mer sen,lovar<3!!!

Av Elsa Östfeldt - 14 mars 2009 14:36

                                      Hejsan allihopa!!!


Nu vet jag inte riktit vad jag ska skriva,är ensam hemma och passar på att sitta framför datan och lyssna lite på melodifestivalen låtarna. Och förresten så tycker jag nog att E.M.D ska vinna men om dem inte gör det så hoppas jag Sarah Dawn Finer ska vinna för dem är så bra och jag tycker nästan(men bara nästan)att Sarah Dawn Finer är bättre än E.M.D med baby godbye men E.M.D hade en mer passande låt att vinna med tycker jag och det tycker jag för att deras låt var mer party-aktig och så liksom,men nu kom vi ifrån ämnet!Jag tror att jag lägger upp några bilder, nu kommer dem!!!




 

















                Jaa,det var nog allt men jag skriver mer sen,lovar<3!!!

Av Elsa Östfeldt - 14 mars 2009 08:17

                                          Hejsan allihopa!!!


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, jag har liksom lite slut på ideer men jag skriver väl lite när jag kommer på nåt!asså jag kommer inte på nåt men jag lägger in några bilder på söta Miranda nallar,här kommer dem!!!



 


 



 








       Jaa,det var nog allt men jag kanske lägger upp fler bilder sen,ses!!!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards