Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 29 mars 2009 19:14

                                      Hejsan allihopa!!!!!


Jag har tänkt på en grej och det är så här att när min blogg var alldeless ny så skrev jag ju lite om mig själv men det är ju ganska länge sedan så jag tänkte skriva lite om mig själv en gång till!


  • Mina idoler är Eminem,Avril Lavigne,linkin park och Gyllene tider/Per Gessle(Ja Per Gessle var ju med i bandet gyllene tider)
  • Mina favorit färger är skrikrosa,limegrön,röd och turkos
  • mina favorit rätter är biffstroganoff med ris,korvstroganoff med ris,kebab(Jag tycker inte om pizza så jag brukar äta kebabtallrik)och spagetti och köttfärssås
  • mina familjemedlemmar består av min lillesyrra som är 5 år,min storebrorsa som är 12 år,min mamma som är 41 år,min pappa som är 43 år och så jag som fyller tio om 6 dagar!Oj,Jag glömde min katt och min mammas häst!
  • min favorit stil är lite såhära punkiga kläder men jag brukar bara ha mjukis byxor och tjocka varma tröjor för jag fryser så himla ofta
  • Mitt favorit ämne i skolan är väl idrott eller musik men om jag måste välja mellan typ att jobba matte eller att skriva en saga eller göra något i svenska så väljer jag lugnt svenska för matte är ju bara såååå tråkit asså!!!!

 Men nu orkar jag inte skriva mer så det kommer nog bli mer sen men nu ska jag spela ett jätte roligt spel som heter frizzle fraz!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards