Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 26 mars 2009 15:36

                                         Hejsan och tjena♥!!!


Nu har jag typ ingenting att göra så jag tänkte skriva lite på bloggen och sedan kolla några grejor. Jag kommer nog skriva lite om olika saker. Fast det här inlägget kan bli lite kort(men det kanske blir långt,vem vet?) för jag måste göra läxorna som ska in i morgon men dem gör jag snart som vanligt. Jaa,jag kan väl skriva lite om hur det var att uppträda på fröshowen igår(om du har läst det så vet du att jag skrev att jag skulle vara med på fröshowen igår)! Det gick oväntat bra,jag sjöng ju bara men det var massa från valhall i min skola som spelade gitarr(valhall är typ som en annan avdelning kan man säga och sedan så finns det skeppet och runan också och jag går på skeppet)och lilla mini Elsa i sex-års spelade typ fiol och det såg ju hur coolt ut som helst asså!!! Jag har ju alltid tykt att det har sett coolt ut när andra har spelat instrument(särilt fiol och sådana där stråkinstrument om man säger så) men jag har aldrig kunnat spela någonting själv, fast när jag var liten brukade jag låna min storebrorsas synt och spela på den och låssas att det lät bra. Jaja,nu kom vi ifrån ämnet så tillbaka till fröshowen! Ja just det,ettan och tvåan i skeppet kom och tittade på oss och det var ju kul att få sjunga för dem man känner också och inte bara för dem som man inte känner. Jag tyckte att det var jätte kul på fröshowen men på sista föreställningen var jag lite sur och så men ändå. Jaa,det här inlägget blev vist inte så kort som jag trodde men nu får det vara slut så hejdå!!!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards