Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 22 mars 2009 19:55

                                         Hejsan allihopa!!!


Idag har jag varit på laser dome för första gången som jag ju redan har skrivit på bloggen och det var HUR KUL SOM HELST!!!!!!!!!!!!Asså jag överdriver inte,det var verkligen suuuuper kul!!!Asså du/ni bara måste göra det någon gång!!!Men nu har jag skrivir lite om laser dome så nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kommer no på nåt snart. Ja förresten såg ni på robinson igår kväll???Det gjorde inte jag för jag var på bio men jag hann i alla fall se vem som åkte ut och sedan så såg jag lite av repriset och så men jag tycker verkligen om sådana program så jag är lite halv sur för att jag inte fick se det så nu undrar jag om ni kan skriva en komentar eller två om vad som hände???för det skulle vara jätte schysst tycker jag men nu får det här in lägget vara slut  så  ♥♥♥SES!!!

Av Elsa Östfeldt - 22 mars 2009 09:14

                                       Heej allihopa!!!


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu men jag kommer väl bara skriva lite som till exempel vem tycker ni ska vinna lets dance???Jag tycker i alla fall Laila och Tobias för dem är mycket bättre än Annika och Magnus(världens starkaste man asså)men jag tycker att det var suuuuper dåligt att Morgan Helena åkte ut för dem var ju näst bäst(Laila och Tobias var bäst)Men ni kan väl skicka komentarer om vad ni tycker???Man nu ska jag inte skriva något mer men det kanske kommer mer sen!!!

Av Elsa Östfeldt - 22 mars 2009 08:08

                                         Hej på dej!!!


Idag ska jag gå på laser dome(det är ett ställe där man går omkring och skjuter varandra på skoj och om man blir träffad så kan man inte skjuta på jag tror det var 10 sekunder men man har ju massa skydd på sig)för jag har blivit bjuden på det av en kille i min klass och vi sitter vid samma bord i skolan så när han berättade att han skulle ha det kalaset där så frågade jag om jag fick komma och han sa att jag fick det så idag ska jag på laser dome för första gången och det ska bli suuuuuuuuuuper kul!!!Och igår var jag på bio och då såg jag på i taket lyser stjärnorna och jag grät typ hela filmen för den var huuuuuuuur sorglig som helst!Men nu får det här inlägget vara slut!!!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards