Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 21 mars 2009 11:50

                                             Tjohejsan!!!


Jag är ensam hemma nu och jag har SUUUUPER tråkit!!!Men hur som helst så kommer det här inlägget inte bli så långt om du trodde det för jag ska ju uppträda på fröshowen på onsdagen den 25/3 med min kör och snart måste jag öva på mina sånger så jag kommer nog lägga in några bilder,här kommer dem!!!




            




Jaa,det får räcka men jag kommer skriva mer sen!!!

Av Elsa Östfeldt - 21 mars 2009 11:26

                                                Hejsan!!!


Har ni någonsin känt er så däppiga och varit så lessna så att ni nästan inte vill göra någonting???Ja,i så fall så vet ni hur jag känner mig nu!!!Jag tänker inte skriva/säga varför jag inte är glad men jag känner att jag inte kan prata med någon om det så jag tänkte bara skriva av mig lite så känns det kanske bättre sen.Men nu känner jag bara att jag vill vara arg för jag har blivit så djupt sårad av samma personer jätte många gånger men jag tycker om dem alldeles för mycket för att känna ilskan som jag borde göra och jag vet inte vad jag ska göra!!!Jag vet inte om det kanske är dags att gå vidare nu och bara glömma allt men det går inte,jag kommer aldrig lyckas glömma allt som vi har gjort både sorgsna och lyckliga stunder kommer ALLTID att finnas kvar där djupt inom mig hur jag än försöker glömma. Men det ända jag kan göra är att hopas att ni mår mycket,mycket bättre än vad jag gör just nu!

Av Elsa Östfeldt - 21 mars 2009 08:40

                                       Hejsan allihopa!!!


Kan ní inte skicka lite komentarer,jag får typ aldrig några!!!Okej det där kanske var lite överdrivet för jag fick typ tre igår men ändå!!!Jag längtar SKIT MYCKET till påsklovet för jag fyller år på påsklovets första dag(asså på lördagen)och dessutom så är det faktist väldigt roligt att klä ut sig och göra fina kort men min brorsa brukar bara ta en liten papperslapp och rita ett runt ägg och färglägga och sen så säger han att han har gjort ett fint påskkort och det tycker jag e lite fubbigt för alla andra anstränger sig ju och då blir det orättvist men nu måste jag sluta för min brorsa ska ha datan nu men jag skriver mer sen!!!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards