Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 23 mars 2009 20:45

                                             Hej hopp!!!


Idag är jag hur trött som helst!!!Asså om ni undrar varför så är det för att jag var uppe skit sent igår och såg på Beck(Den där serieen om en polis som heter Beck i efternamn som löser massa fall med hjälp av sina kolegor)och den var jätte läskig så sedan kunde inte jag sova och så jag somnade typ vid tolv på natten och vaknade halv sju,men jag tänkte inte precis bara skriva om hur trött jag är utan jag tänkte skriva lite om min hobby som jag fick en komenatr om att jag skulle skriva om så då gör jag det!!! Mina hobbys som är: att vara med mina kompisar(särsilt mina bästisar Ellen och Marissa),dansa,lyssna på musik och bara ligga och slappa, men som ni ser så har jag ingen riktig hobby som jag kommer på just nu men om jag kommer på något så kan jag skriva lite om det!!!Jaaa!!!Jag kom på en grej: jag är en saksamlare!!!För dig som inte vet vad en sak samlare är så är det en person som samlar på maaassa gamla saker som man tycker om men som dem flesta andra tyckre är helt onödiga! Jag har till exemåel en låda i min byrå i mitt rum som är min sak-låda och i den har jag alla mina gamla saker som jag har hittat och tagit med hem som jag inte vill kasta och den lådan är så full så en dag bara brakade den sönder!!! Jag förstod då att det var dags att ränsa den men det var inte mycket som blev kastat,det kan jag lova! Jag tycker om att vara saksamlare för att då är man extra uppmärksam när man typ är på semester och då så ser man allt det fina i det som dem andra tycker är fult,till exempel i min sak-låda så hade jag maaaaassa fina snäckor som mamma tyckte såg precis likadana ut men det gjorde dem inte och då sa  mamma att jag var tvungen att kasta dem och då blev jag skit sur på henne men sen så lugnade jag ner mig igen. Jaa,det här inlägget blev vist ganska långt men nu måste jag gå och lägga mig,jag är ju som sakt skit trött kramar Elsa!!!<3

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards