Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 13 mars 2009 16:54

  •                                                 Hejsan<3!!!

Jag tänkte skriva lite om melodifestivalen och vad jag tycker,här kommer det!!!


                  Här kommer dem låtarna jag tycker är DÅLIGAST!!!


  • snälla,snälla med
  • I GOT U
  • jag tror på oss
  • youre not alone
  • du vinner över mig
  • la voix
  • sweet kissin the moonlihgts
  • alla
  • här för mig själv
  • du är älskad där du går
  • jag ska slåss i dina kvarter
  • never been here before
  • med hjärtat fyllt av ljus

                 Och nu kommer dem jag tycker är okej!!!


  • youre my world
  • 1000 miles
  • stay the night
  • killing metenderly
  • what if


                  Och nu kommer dem jag tyckte var bra!!!


  • Disconnect me
  • hope and glory
  • higher
  • show me haven
  • love,love,love
  • esta noche
  • kärlekssång från mig

                    nu kommer dom som jag tycker är bäst!!!



                    Och nu kommer alla som jag tycker är bäst!!!


  • så vill stjärnorna
  • baby godbye
  • its my life
  • moving on
  • the queen

                jaa,det var nog allt men jag skriver mer sen,lovar!!!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards