Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Rubrik saknas

Av Elsa Östfeldt - 16 april 2009 14:18

                                             


Jag och min ena bästis Ellen sitter här och vet inte riktigt vad vi ska om just nu. Jag hoppas att ni såg alla fina bilder jag lade in på min blogg igår för dem var verkligen fina (tycker jag i alla fall). Jag vet! Vi skriver några tips om bra och roliga hemsidor!


    Men nu får det räcka!


Kramar Elsa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa Östfeldt - 18 april 2009 10:09

                                              Hej hej!   Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu men jag kommer nog på något snart och då säger jag till. Jag kan inte skriva mera nu men jag skriver mer sen,lovar!   Kramar Elsa <3 ...

Av Elsa Östfeldt - 18 april 2009 08:56

                                               Hej,Hej <3!!!   Jag är ledsen att jag onte har skrivit på några dagar men jag har bara inte haft tid. Jaja, jag sitter här och äter frukost nu , rostade makor med varm oboy=mums! Jag tänkte skriva någ...

Av Elsa Östfeldt - 14 april 2009 18:56

                                               <3 Hejsan!!!   Nu kommer det några fiiina bilder från en hemsida som heter www.glitterfy.com och jag vill säga tack för att du visade mig den hemsidan Jenny!!!     Cheer BearLove A Lot BearLaugh A Lot...

Av Elsa Östfeldt - 14 april 2009 18:30

                                        <3  Hejsan!!!   Jag har hört att det är ganska många som inte kan komentera och jag vet faktist inte vad det är för fel men jag tänkte bara säga det och sedan får vi hoppas att det fixar sig snart igen! Jag ...

Av Elsa Östfeldt - 12 april 2009 08:22

                                               Tjohejsan!!!   Jag äääälskar verkligen att kolla på film och myusa med familjen och så och jag har sett ganska många filmer och nu tänkte jag skriva tips på bra filmer och jag kommer ge poäng och en femm...

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards