Alla inlägg den 14 april 2009

Av Elsa Östfeldt - 14 april 2009 18:56

                                               <3 Hejsan!!!


Nu kommer det några fiiina bilder från en hemsida som heter www.glitterfy.com och jag vill säga tack för att du visade mig den hemsidan Jenny!!!



Cheer Bear
Cheer Bear
Love A Lot Bear
Love A Lot Bear
Laugh A Lot Bear
Laugh A Lot Bear
Care Bear Love
Care Bear Love
Share Bear
Share Bear
Monday Bear
Monday BearMiss You Bear
Lonely Polar Bear
Lonely Polar Bear

Tenderheart Bear
Tenderheart Bear

Get Well Bear

Have a Nice Day BearBirthday Love Bear

Grumpy Bear

I Love You BearGood Luck Bear

Bedtime Bear

Monday Bear(Jag vet, det är tisdag men ändå)Funshine Bear

Champ Bear

Swinging Friend Bear
Get Well Soon Bears

Friendship Bears

Punk Rock Bear
Harmony Bear

St. Patty Bear

Lucky

Sending Some Luv

Bear Friend

Get Well Soon Bear
Yellow Butterfly

Purple Butterfly

Orange Butterfly Butterfly

Butterfly

Pink Butterfly
Pastel Butterfly

Wild Butterfly

Blue Butterfly
 
Congratulations Kitty
Kitty Love

Cat And DogCute Thank You

Cute Kitty

Angel Kitty
Kitty
You Are A Great Friend

Ready for the Weekend
Sad Kitty

Best Friends
Kittens 
Sad Puppy
Missing You Dog

Crazy FriendPuppy Birthday

Sad Puppy

Birthday DogCute Thank You

Miss You Dog

Happy Birthday 
Heart Elephant  
Hello Kitty

Hello Daddy

Hello Kitty

Hello Kitty Welcome

Hello Kitty Heart

Hello Kitty

Hello Kitty

Hello Kitty

Hello Kitty


Winnie The PoohEmo Care Bear Mickey

MickeyMinnie SmileSnoopy 'Be Mine' Snoopy Valentines Day Happy SpongeBob


Tigger Love

Birthday Tigger

Tigger Love  Tinkerbell
Tinkerbell
Tinkerbell Flirt 
Tinkerbell
Tinkerbell
Tinkerbell Tinkerbell
Tinkerbell Spoiled Brat
Tinkerbell Luv U   Tinkerbell
Tinkerbell

Tinkerbell Happy Birthday

Tinkerbell

TinkerbellTweety Heart
Tigger
I Love You PoohTigger
Eeyore
PigletShowing Some Love

Thanksgiving
Birthday Tigger  
Pooh and Tigger
 
Happy Birthday Pooh
Pooh
Thanks
Eeyore
Happy Birthday from Pooh And Friends
EeyoreSuperman Obama




 





 
Av Elsa Östfeldt - 14 april 2009 18:30

                                        <3  Hejsan!!!


Jag har hört att det är ganska många som inte kan komentera och jag vet faktist inte vad det är för fel men jag tänkte bara säga det och sedan får vi hoppas att det fixar sig snart igen! Jag har skit tråkigt nu, är suuper sugen på att hoppa stutsmatta men kan inte för jag har så ***** ont i ryggen så jag kan knapt gå! Okej , det där var kanske lite överdrivet men jag kan i alla fall inte springa,böja mig eller hoppa och det är verkligen jobbigt! Men man ska ju alltid avsluta ett samtal/inlägg lyckligt så nu ska jag äta pankakor, mums!


Kramar Elsa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards