Alla inlägg den 7 april 2009

Av Elsa Östfeldt - 7 april 2009 21:43

hej!bara så att ni vet så har jag skaffat en ny blogg smo heter www.LoveAvril.bloggagratis.se så ni kan väl gå in på den i stället? Det var allt!

Av Elsa Östfeldt - 7 april 2009 14:27

                                          Hejsan hopsan!!!


Jag är hemma hos min bästis Ellen idag och vi vet inte riktigt vad vi ska skriva nu, ska göra påskkort snart. Ja,förresten så ska vi göra påskkort nu så det får bli ett ganska kort inlägg men jag kommer skriva mer sen!!!



Kramar Elsa!!!


Av Elsa Östfeldt - 7 april 2009 10:50

                                     Hejsan hopsan allihopa!!!


Jag ville bara säga/skriva att jag gärna vill att ni skickar några komentarer till mig men ni blir inte tvingade bara så att ni vet det men jag tycker det är kul när ni skriver komentarer så ni kan väl försöka? Jag skriver det här för att för typ en månad sen fick jag en komentar av en person som jag inte tänker nämna men det är en tjej i min klass och på den komentaren stod det men kan du sluta skriva att vi ska skicka komentarer det känns faktist som ett hot! Eller nåt sånt och då blev jag faktist jätte lessen men om ni tycker att jag gör nåt dåligt och om ni abolut måste berätta det för mig så kan ni väl skriva en komentar om det fast på ett trevligt sätt? För jag vill absolut inte att ni ska känna er hotade men man kan faktist bli väääldigt lessen när man får en sån komentar som jag fick och jag vet att en av mina bästisar Marissa också har fått en sån komentar fast typ tuusen gånger värre och hon blev nog också tuuusen gånger mera lessen än vad jag blev och det är inte så att ni måste göra så som jag skriver/säger nu, det är ju bara tips men det är inte så kul att få taskiga och otrevliga komentarer bara så att ni vet det!!!   Hälsningar Elsa!!!


P.S Jag vet att nästan alla som skriver komentarer skriver snälla och roliga saker som man blir glad av men ni som inte gör det kan väl i alla fall pröva?

Av Elsa Östfeldt - 7 april 2009 10:43

                                          Tjohej allihopa!!!    


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, jag ska kanske ringa någon sen för min mamma och pappa är och jobbar och då får ju min lillesyrra vara på dagis så det är bara jag,min brorsa och hans kompisar som är hemma och det är ganska tråkigt då så jag kanske ringer någon. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu så jag skriver nog inget mer.


Kramar Elsa <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards