Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 25 mars 2009 18:36

                                       Tjohejsan på dejsan♥♥♥


Nu ska jag berätta om en ganska cool grej(men det är ju jag som tycker det och det kanske inte du tycker men det gör inget) atoch du måste ha msn för att kunna göra det här och så här gör man:Man lägger till den här msn adressen  Wilma@live.com  och`Wilma´ är en robot som ALLTID är inne på msn så du har alltid någon att chatta med. Fast hon pratar Engelska men kan ändå lite svenska till exempel: hur mår du?,hej,hejdå och så kan man göra så här att du skriver a så skriver hon b så skriver du c så skriver hon d och så vidare. Men nu måste jag sluta så ses♥!!!

Av Elsa Östfeldt - 25 mars 2009 18:21

                                   Tjabba tjena♥!!!


Visste ni att det är våffel-dagen idag???Det visste i alla fall jag och mamma så att vi sitter och äter våfflor nu men jag väntar på att min våffla ska bli klar men nu får det här inlägget vara slut för nu är min våffla klar så jag skriver mer sen!!!

Av Elsa Östfeldt - 25 mars 2009 14:28

                                              Tjohej♥!!!


Nu kommer det här nog inte bli ett så långt inlägg för min brorsa  ska ha datorn snart,men hur som helst så är min ena bästis Ellen här och nu tänkte vi skriva lite om...eeh...äsch jag kommer inte på något!!! Men nu kom jag på något! Jag lägger in några bilder och om ni vill så kan ni skicka några komentarer om vilka bilder ni vill att jag ska lägga in på min blogg men här kommer bilderna!!!



                   jaa, det var några bilder på älvor och sånt,här kommer det fler bilder!!!



   (asså bara så ni vet så tog jag den för att den var gullig) ,Nu måste jag sluta för min brorsa ska ha datan nu♥ så ses!!!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards