Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Elsa Östfeldt - 9 mars 2009 12:36

                                           Hejsan allihopa<3!!!


Redan i morse när jag vaknade mådde jag dåligt men jag var ändå tvungen att gå till skolan och när jag kom till skolan mådde jag fortfarande dåligt och när jag hade  varit i skolan till första rasten som börjar halv tio kändes det som att jag skulle spy och då sa min fröken att jag skulle ringa till mamma som sa att jag skulle gå hem och vänta på henne och sedan när jag hade gått hem tog det typ en timme innan mamma kom hem och efter typ en timme skulle hon åka och hämta min storebrorsa i skolan för att han skulle dra ut en tand och nu har hon åkt och jag sitter och skriver på min blogg och mår PISS DÅLIGT!!!jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,jag har lite dåligt med ideer men om jag tänker en liten stund kommer jag nog på något.Nu vet jag!!!jag skriver dte godaste jag vet,både efter rätter och vanlig mat och godis och sånt,här kommer det!!!


  • spagetti och köttfärssås
  • ris och korvstråganoff
  • ris och biffstroganoff
  • hallonmuffins
  • chokladmuffins
  • kladkaka
  • grännakarameller
  • köttbullar och potatis mos eller potatis
  • vaniljkräm(det kanske låter ganska äkligt att äta bara vaniljsås utan någonting till men det är det inte)

                  Ja,det var nog allt men jag kommer skriva mer sen!!!

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards