Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

visste du.....

Av Elsa Östfeldt - 27 mars 2009 09:28

                                     Hejsan svejsan allihopa!!!


Jag är ju sjuk som jag redan har berättat för er och jag har försökt sova lite nu men det gick inte så bra så jag bestämde mig för att skriva lite på bloggen och nu kommer det!!!


                                 Visste du.....


  • att man har hittat glasbitar i kyklingen?
  • att det finns en tjej som var med i tutanic olyckan och hon var typ bara två månader och hon lever fortfarande men hon är typ 97 år eller något sånt?(ja,jag vet att jag redan har skrivit det men ändå)
  • att det kanske kommer snö i veckan?(asså det där var oseriöst)
  • att jag fyller år snart?
  • att jag tror det var röda och gele` godisar är gjordan av flugor och fisk och sånt?(det tycker jag är skiiiit äkligt!!!)
  • att hon som vann melodifestivalen kanske inte ska vara med i den stora finalen för hon har skrivit nåt himla kontrakt med några gubbar att hon ska ha en opera konsert samma dag och samma tid och att snälla,snälla kanske ska vara med i stället eller så ska en annan opera sångerska sjunga den låten i stället men det bara kanske är sant för det var en kille i min klass som sa det till mig och hans storasyster hade sagt det till honom?
  • att det är den hära earth aour(asså jag vet inte riktigt hur det stavas) på lördag,asså ni vet den när man ska stänga av TV:n och datorn och så?(skriv gärna om ni kommer göra det eller inte)

        Jaa,nu får det räcka men det är ju massa andra saker också men SES

 
 
lies and fantasies

lies and fantasies

27 mars 2009 10:02


Helgspecial hos Lies & Fantasies! Bli medlem på GratisMakeup
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142059
och du hamnar på min nya fräscha länklista och jag skriver dessutom ett inlägg om din blogg! Gratis shopping och lite reklam för din blogg på en och samma gång!
Skicka en kommentar till mig med ditt användarnamn på GratisMakeup så är allt fixat!
Bli medlem via denna länken: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=142059
Ha det bra, Vi ses :)

PS. är du redan medlem på GratisMakeup så bli medlem på FreeStreet istället via denna länken: http://www.freestreet.se/?r=4211

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa Östfeldt - 18 april 2009 10:09

                                              Hej hej!   Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu men jag kommer nog på något snart och då säger jag till. Jag kan inte skriva mera nu men jag skriver mer sen,lovar!   Kramar Elsa <3 ...

Av Elsa Östfeldt - 18 april 2009 08:56

                                               Hej,Hej <3!!!   Jag är ledsen att jag onte har skrivit på några dagar men jag har bara inte haft tid. Jaja, jag sitter här och äter frukost nu , rostade makor med varm oboy=mums! Jag tänkte skriva någ...

Av Elsa Östfeldt - 16 april 2009 14:18

                                                Jag och min ena bästis Ellen sitter här och vet inte riktigt vad vi ska om just nu. Jag hoppas att ni såg alla fina bilder jag lade in på min blogg igår för dem var verkligen fina (tycker jag i alla fal...

Av Elsa Östfeldt - 14 april 2009 18:56

                                               <3 Hejsan!!!   Nu kommer det några fiiina bilder från en hemsida som heter www.glitterfy.com och jag vill säga tack för att du visade mig den hemsidan Jenny!!!     Cheer BearLove A Lot BearLaugh A Lot...

Av Elsa Östfeldt - 14 april 2009 18:30

                                        <3  Hejsan!!!   Jag har hört att det är ganska många som inte kan komentera och jag vet faktist inte vad det är för fel men jag tänkte bara säga det och sedan får vi hoppas att det fixar sig snart igen! Jag ...

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards