Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Elsa Östfeldt - 19 februari 2009 14:34

                                      Hejsan allihoppa<3!!!


Nu när jag äntligen har tid att skriva så ska jag skriva några roliga historier,här kommer dem!!!


  •  det var en gång en norrman som komin i en pizza-affär och sa:en salami pizza tack!och då sa pizzabagaren:ska jag skära den i sex eller tolv bitar???och då sa norrmannen:sex tack,tolv orkar jag aldrig!
  • vet du vad norrmannen gjorde för att få råd med en video??nej,berätta!han solde tv:n.
  • Tomas till Oskar:oskade det hos dig igår???Oskar till Tomas:jag vet inte,jag var hos grannen.
  • Tor var i affären och skulle betala med sitt nya kreditkort när kassörskan sa:kan du legitimera dig???Tor tog upp en spegel och sa: ja, det är jag.
  • vet du varör norrmän alltid misslyckas när dem ska baka födelsedagstårtor???nej,berätta!stearinljusen smälter i ugnen.
  • Olle går in på det nytvättade golvet med sina leriga skor när hans fru ropar:var kommer dem här leriga rotspåren ifrån???och då säger Olle:jag vet inte ,en det verkar som om dem har förföljt mig hela vägen in.
  • vet du varför norrmännen bara byter blöjor på sina barn en gång i månaden???nej ,berätta!det står fem-tio kilo på paketen.
  • två män,en norrman och en svensk sitter och tittar på gamla footon då svensken säger:det där är min farfar i elvaårsåldern det!och då säger norrmannen:jasså,inte visste jag att man kunde bli farfar redan i så tidig ålder!
  • Gustav till brevbäraren:har du något brev till mig?brevbäraren:vad heter du?Gustav:men var inte dum nu,det står ju på brevet!
  • vet du hur man sysselsätter en norrman i timmar???nej,berätta!man skriver vänd på båda sidorna av ett papper.

Björn skulle på tågresa och när han kom fram till stationen sa han: kan konduktören möjligt vis säga mig var mitt tåg står??? konduktören:det beror ju på vart du ska?Björn:jag ska till min mormor i Narvik!konduktören:okej kom här då!och när tåget började rulla ut från perongen skrattade han och sa för sig själv:där lurade jag dem allt,jag ska ju till Karlstad och hälsa på min bror!


Ja,det var nog alla och jag hoppas ni tyckte att dem var roliga,det gör i alla fall jag XD!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards