Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Elsa Östfeldt - 9 februari 2009 19:56

                                      Hejsan på dejsan!!!!!!!!!!!!


      Du/ni kanske undrar vad det är somär så kul,kul,kul?????Och det ska ni få göra det oxå!!! Jo det är så här att jag och mina bästisar ska kanske göra en blogg i morron och den ska kanske heta bästsisbloggen,coolt namn va,det kom ja på XD!!!Men hur som helst, jag vet inte riktit vad jag ska skriva om, kan ni inte skika lite komentarer och berätta vad ni tyker att jag ska skriva om???I alla fall så skulle det vara myket lättare att komma på vad jag ska skriva om då och då skulle jag ju kunna skriva myket mer och då skulle väll ni bli glada??? Men nu får det här inlägget vara slut, men jag kommer skriva mer och det lovar jag!!!

Av Elsa Östfeldt - 9 februari 2009 19:45

                                   Hejsan alla bloggläsare<3!!!


          På mitt sportlov ska jag åka till Trysil precis som förra året!!!Men det är en liten skillnad,förra gången så följde min moster o hennes sambo(för dem som inte visste det är en sambo 

 en som man bor tillsammas med men man inte är gift med)och den här gången ska mina kusiner följa med och det ska bli hur kul som helst!!!Skriv gärna några komentarer om vad du/ni ska göra på ditt/ert sportlov,då blir ja glad XD!!!!!!!!

Av Elsa Östfeldt - 9 februari 2009 19:34

                                                 Hej<3!!!!!!



Nu kommer det någr tips på olika hemsidor som man kan gå in på!!!





         Det var nog allt men jag ska skriva ett inlägg till!

Av Elsa Östfeldt - 9 februari 2009 16:21

 

 

                                              Hejsan!!!


            Här kommer en av mina favo låtar av linkin park!!!asså du kanske inte tycker att den e bra alls men dt gör inte mina bästisar heller(det e typ bara ja,min brorsa och några killar i min klass som tyker den e bra) så det e inget att bry sig om!

http://www.youtube.com/watch?v=z8ePXFH3CSA
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards