Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Elsa Östfeldt - 14 februari 2009 19:47

                                               Hej<3!!!


Idag är det alla hjärtans dag och jag tänkte bara akriva glad alla hjärtans dag till alla er som läser det här!idag har jag inte gjort så mycket, har städat i morse,det var as tråkigt,varit med mina bästisar och en kille som går i min klass och sen kom jag hem och åt middag och nu sitter jag här och bloggar men snart ska jag kolla på melodifestivalen.Kan ni inte skicka några kommentarer till mig???då skulle jag i alla fall bli jätte glad!och nu ska jag berätta vad jag fick av en kille igår,alltså dagen innan alla hjärtans dag!jag fick ett jätte fint alla hjärtans dag kort och en liten choklad ask och nu vet jag inte riktit vad jag ska ge honom som tack,men jag kommer nog på nåt. Nu måste jag göra popcorn till melodifestivalen och jag hälsar alltså er alla en glad alla hjärtans dag<3<3<3<3<3<3!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror ni på ödet?
 Ja
 nej
 vet inte
 JAA absolut!!!
 NEJ absolut inte!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards